Regulamin sklepu internetowego: www.hobby-i-zabawa.pl

 

 1.  Sklep internetowy www.hobby-i-zabawa.pl – dalej zwany SKLEPEM – prowadzony jest przez firmę:

             Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WiktoriaK

             Wiktoria Korusiewicz

             ul. Jesionowa 14m3

             43-300 Bielsko-Biała

             NIP 547-135-50-53

             REGON 241608870

Założoną w roku 2010 i wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej dn.01.06.2010r pod numerem wpisu 65905.

 2.  Osoba wyrażająca chęć zakupu, bądź osoba, która dokonała zakupu w SKLEPIE – dalej zwana jest – KLIENTEM.

 3.  SKLEP realizuje zamówienia z odbiorem osobistym oraz z dostawą na terenie Polski za pomocą firm kurierskich oraz Poczty Polskiej. Składanie i realizacja zamówień z wysyłką poza granice Polski nie jest możliwe.

 4.  KLIENT w SKLEPIE może dokonać zakupu rejestrując się wcześniej na stronie SKLEPU, a także może dokonać zakupu bez rejestracji.

 5.  Aby dokonać zakupu, KLIENT musi posiadać dostęp do komputera lub innego urządzenia pozwalającego dokonać transakcji, internetu oraz posiadać czynny adres mailowy poprzez który będzie wymieniana wszelka korespondencja na linii SKLEP – KLIENT.

 6.  KLIENT potwierdza zamówienie i zobowiązuje się do zapłaty za złożone zamówienie - zielonym przyciskiem "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty"

 7.  KLIENT za złożone zamówienie może zapłacić: gotówką przy odbiorze zamówienia osobiście w siedzibie sklepu, gotówką w opcji "za pobraniem", przelewem tradycyjnym na konto firmowe SKLEPU oraz wszystkimi możliwymi sposobami (przelew, karta, blik itp) jakie udostępnia partner SKLEPU - Przelewy24. 

 8.  Płatności Przelewy24 są realizowane przez partnera SKLEPU - firmę Paypro S.A. z siedzibą ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. KLIENT wybierając opcję zapłaty Przelewy24 musi zaakceptować regulamin Przelewy24.pl. W celu realizacji tej formy płatności SKLEP przekazuje dane osobowe KLIENTA firmie Paypro S.A., która jako administrator tych danych stosuje wszelkie mechanizmy ochrony danych osobowych, w szczególności wynikających z obowiązujących przepisów.

 9.  Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 30 dni, jednak SKLEP ze swojej strony będzie się starał aby ten okres był jak najkrótszy.

10.  Cena towaru jest wiążąca przez 14 dni od daty złożenia zamówienia.

11.  Ceny w SKLEPIE są cenami brutto i wyrażone są w polskich złotych.

12.  Do każdego zakupu SKLEP wystawia paragon fiskalny, a na żądanie KLIENTA wystawia fakturę z/w na dane, które KLIENT podał w formularzu składając zamówienie.

13. Do każdego zamówienia dodawane są koszty przesyłki, które KLIENT sam wybiera w momencie składania zamówienia. Na koszty przesyłki składają się: koszt nadania paczki/listu w oddziale Poczty Polskiej lub koszt nadania paczki w firmie kurierskiej oraz koszty opakowania (kartony, koperty bąbelkowe, wypełniacze, taśmy pakowe, naklejki adresowe). Wysokość tych kosztów może być uzależniona od ostatecznej kwoty zakupionego towaru - im droższe zakupy, tym niższe koszty przesyłki.

14.  Jeżeli w opisie towaru nie ma informacji o gwarancji, to taki towar objęty jest gwarancją 24 miesięcy.

15.  Reklamowany przedmiot należy odesłać na własny koszt na adres SKLEPU:

              PW WiktoriaK Wiktoria Korusiewicz

              ul. Jesionowa 14m3

              43-300 Bielsko-Biała

wraz z opisem usterki, dowodem zakupu i określeniem sposobu rozpatrzenia reklamacji. SKLEP ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji lub poinformowanie KLIENTA o przedłużeniu tego terminu, w przypadku gdy reklamowany przedmiot musiał być odesłany do producenta/dystrybutora czy rzeczoznawcy. W razie uznania reklamacji, naprawiony lub wymieniony na nowy przedmiot odsyłany jest KLIENTOWI na koszt SKLEPU. W przypadku uznania reklamacji i braku możliwości naprawy oraz wymiany na nowy wolny od wad przedmiot, SKLEP zwraca koszty zakupu i przesyłek reklamowanego przedmiotu na wskazany przez KLIENTA numer konta. W razie nieuznania reklamacji koszt odesłania przedmiotu do KLIENTA ponosi sam KLIENT.             

16.  Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1, KLIENT (konsument) ma prawo do zwrotu zakupionego towaru, bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od jego otrzymania. W tym celu, w ciągu 14 dni od otrzymania towaru należy poinformować SKLEP o chęci zwrotu towaru. Następnie na własny koszt, na adres SKLEPU, odesłać najlepiej przesyłką rejestrowaną, towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - oświadczenie takie KLIENT może również wysłać na adres mailowy SKLEPU. SKLEP zwraca KLIENTOWI koszt odesłanego towaru plus najniższy koszt przesyłki jaki dostępny był w SKLEPIE w chwili składania zamówienia. Oznacza to, że gdy KLIENT przy zakupie wybrał i opłacił koszt np kuriera za 16 zł, a w tym czasie dostępne były inne tańsze opcje dostawy np list polecony za 10 zł, wówczas SKLEP zwraca koszt zakupionego towaru plus koszt najtańszej przesyłki, w tym przypadku jest to 10 zł. Koszt odesłania towaru do SKLEPU ponosi KLIENT i nie podlega on zwrotowi. W przypadku odstąpienia od umowy i odesłania tylko części zakupionego towaru, SKLEP nie zwraca kosztów przesyłek. KLIENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

17.  SKLEP nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

18.  Zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych wszelkie dane jakie KLIENT podaje przy rejestracji przed zakupem bądź w celu dokonania zakupu bez rejestracji będą wykorzystane jedynie w celu realizacji zamówienia. Baza danych została zgłoszona w GIODO (nr księgi 120763), a administratorem bazy danych jest Korusiewicz Wiktoria (PW WiktoriaK, ul. Jesionowa 14 lok 3, 43-300 Bielsko-Biała). KLIENT w każdej chwili może modyfikować bądź usunąć swoje dane z bazy danych SKLEPU.

19.  SKLEP używa plików cookies do prawidłowego działania.

20.  Nazwy firm, partnerów, producentów oraz logotypy przedstawiane na stronach SKLEPU, są własnością tych firm i są używane tylko w celach informacyjnych.

21.  Wszelkie pytania i uwagi KLIENT może zgłaszać poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie SKLEPU, bądź korzystając z danych w pkt 23.

22.  KLIENT dokonując zakupu w SKLEPIE musi zaakceptować regulamin SKLEPU.

23.  Dane kontaktowe:

             tel.       517 759 795

             mail:    sklep@hobby-i-zabawa.pl

             gg:       4095271

             skype:  pw_wiktoriak

24.  Niniejszy regulamin obowiązuje od dn. 11.07.2016r.